سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می توانی..اگر بخواهی

تمام انسان ها در هر موقعیتی دوست دارند محبوب دیگران باشند . محبوب دیگران قرار گرفتن بهترین انگیزا برای شاد زیستن است . همه ی آدم ها حق دارن دیگران را دوست داشته باشند و چنان نیک با دیگران برخورد کنند که دیگران نیز از روی رغبت و علاقه ایشان را دوست بدارند . هیچ لذتی بالا تر از این نیست که دیگران به ما عشق بورزند و نگران و منتظر ما باشند . برای به دست آوردن چنین مقامی به نکته هایی باید توجه کرد :

                                                                                                                

1 ) چنان باشید که دیگران با دیدن شما احساس شعف و آرامش کنند و هرگز از بخشیدن دیگران پشیمان نباشید .2 ) از خطا ها و لغزش های دیگران بدون منت درگذرید .3 ) هرگز معایب دیگران را به رخشان نکشید . 4 ) صبور ، بردبار و با گذشت باشید . 5 ) هر نوع خوبی و نیکی به دیگران را از افراد خانواده ی خود ، اقوام و همسایگان نزدیک شروع کنید .6 ) هرگز از دیگران غیبت و بد گویی نکنید و اجازه ندهید در حضور شما از دیگران غیبت و بدگویی کنند . 7 ) همیشه در این اندیشه باشید که به دیگران خوبی کنید .8 ) دوست دار دیگران باشیبد و دوستی خود را در عمل به اثبات برسانید .9 ) در سختی ها و گرفتاری های دیگران شریک باشید ، وقتی مریض می شوند به دیدارشان بروید .

10 ) در برخورد با دیگران جدی ، گرم ، نیک رو و خوش اخلاق باشید باشید و در سلام گفتن و احوال پرسی پیش قدم باشید.      

11) در قول دادن به دیگران خوش وعده ، صادق و وفا دار باشید .  12 ) از تحقیر شخصیت و آبرو ریزی دیگران جلوگیری کنید 13 ) با افراد بیش تری ارتباط دوستانه و سالم داشته باشید .14 ) مرتب ، منظم ، خوش پوش ، دندان های سفید و دهان خوش بو داشته باشید . 15 ) در مناسبت های شادی بخش به دیگران هدیه و کارت تبریک دهید .   




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/11/14 توسط نسرین
درباره وبلاگ

نسرین
شاد..پر از انرژی..عاشق معماری..ورزش..روانشناسی..و بورس.. البته می دونم هیچکدوم به هم ربطی نداره..ولی به نظر من باید همه چیزو تجربه کرد..ما همیشه وقت کافی داریم..به شرط آنکه هم بخواهیم هم درست ازآن استفاده کنیم..
bahar 20

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس