سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می توانی..اگر بخواهی

 

توجه کن...مهم ترین مساله این است که از دلهره دست برداری . تو احساس می کنی برای آنچه می خواهی باید موعدی مقرر وجود داشته باشد اما موعد مقرر کائنات بر اساس خرد ناب است . تو با متانت ، وقار و بزرگواری می تونانی از عهده ی هر چیزی برآیی . خودت را از تنش اجباری بابت هر چیزی رها کن . به موقع بهترین مورد قابل دسترس را نصیب خودت می کنی . شاکر بودن هم خوب چیزیست چون اگر نباشد در چرخه ی خواستن بیش تر و بش تر گیر می کنی و هرگز بابت آنچه داری خدا را شاکر نخواهی بود .

فرضیه ی تفکر عینی این است که هیچ نوع فقدانی وجود ندارد . همیشه همه چیز به حد کافی وجود دارد و اگر تو تاخیری در دریافت می بینی ، خودت از طریق اعمال و افکارت باعث خلق آن شده ای .

هر قدر که تو مستاصل تر باشی ،  انرژی ات بیش تر گیر می کند .

استیصال نیرویی دافعه است و اگر این نیرو به تو برسد ، راه های تحویل خواسته ات را به سوی خودت محدود می کنی . پس حواست را بر شور و هیجان ، چشم به راهی و آرامش متمرکز کن . این انرژی مغناطیسی پیوستگی و جذب ، زمانی به بهترین وجه کار می کند که تو مطلوب و خواستنی باشی . پس متوجه باش که تو همینطور هم هستی و خواهی بود !

به محض اینکه متوجه شوی بین هر آنچه بیرون برایت اتفاق می افتد و آنچه در وجودت رخ می دهد ارتباطی وجود دارد ، ابزاری معرکه برای کار کردن با آن در اختیار داری .

در وهله ی اول ، روی موارد جزئی امتحان کن روزی شاد را مجسم کن . گیر آوردن جای پارک ، قرار ملاقاتی پربار ، لباسی اندازه ی خودت که دلت می خواهد ، همه و همه را در نظر بگیر .

همیشه هر آنچه را می خواهی ابراز کن .

نه آنچه را نمی خواهی  .  

سپس در مقیاسی بزرگ تر ، وقتی پای جذب رابط وسط می آید همین ابزار قدرت تغییر الگویت را به تو می دهد .

خودت متوجه می شوی که تهدید یا فرصت ناشی از خودت است ، نه عاملی بیرونی تو می توانی از انتخاب هرآنچه می خواهی باشی .

شروع کنی و از رفتار به طور خودکار دست بکشی . ..

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/11/21 توسط نسرین
درباره وبلاگ

نسرین
شاد..پر از انرژی..عاشق معماری..ورزش..روانشناسی..و بورس.. البته می دونم هیچکدوم به هم ربطی نداره..ولی به نظر من باید همه چیزو تجربه کرد..ما همیشه وقت کافی داریم..به شرط آنکه هم بخواهیم هم درست ازآن استفاده کنیم..
bahar 20

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس