سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می توانی..اگر بخواهی

 

...هدف از این روش رسیدن به اوج انسانیت و بهره برداری کامل از آن است . اصول سخت و خشک به ما یاری می کنند تا به سوی اهداف متعالی برویم .

اصول اولیه ی ورزش با تمرکز اعضا ابتدا در هند ، در قرون 5 تا 12 در سوریه و اردن در قرن دهم در ژاپن ، قرون وسطی در صومعه های اروپا ، قرن 18 و 19 در لهستان و شوروی و به همین ترتیب در ادوار مختلف در کشور های گوناگون رایج بوده است .

متد های مختلف نیاز به کار زیاد دارند و هیچ موفقیتی آسان حاصل نمی شود .

شخص با اجرای این ورزش ها با خودش و محیط اطرافش راحت تر بوده و کارهایی که دارد راحت تر انجام می دهد . هدف از اجرای این حرکات درک بهتر از خود و جهان است و وقتی این ادراک روشن و وسیع باشد ، هدف ها نیز توسعه می یابند .

شمارش نفس ها

شمارش نفس ها نوعی حرکت است که اساسا آموزش و تمرینی برای انجام کاری در یک زمان است . این کار ظاهرا ساده به نظر می آید ، اما نباید شما را فریب دهد .

در وضعیتی راحت قرار بگیرید ، به شکلی که در هیچ کدام از اعضای بدنتان علایم ناراحتی احساس نکنید . این تمرین را نشسته ، ایستاده ، یا خوابیده انجام دهید .

یک ساعت زنگ دار را برای 15 دقیقه تنظیم کنید ، صدای زنگ را ملایم کنید . حالا تنفس خود را در هر بازدم بشمارید ، به طوری که اولین بازدم شماره ی یک ، دومین بازدم دو و سومین سه و چهرام چهار باشد ؛ بعد دوباره این کار را از یک شروع کنید و تا پانزده دقیقه ادامه دهید .

هدف از این تمرین فقط انجام دادن یک کار است . اگر افکار دیگری به ذهن شما خطور کرد ، که می کند ؛ این حقیقت را بپذیرید که از مسیر تمرین منحرف شده اید . به آرامی دوباره شمارش اعداد را شروع کنید .

وظیفه ی شما فقط و فقط شمارش نفس هاست .

فقط همین کار را انجام دهید .

در اولین مرحله بیش تر از چند ثانیه تمرکز نخواهید داشت ، این کار نیاز به تمرین زیاد دارد ، فقط حداکثر سعی خود را به کار بگیرید .

آن چه در اولین مرحله ی تمرین موجب شگفتی می شود این است که واقعا چقدر افکارمان نامنظم هستند و تا چه حد از اراده ی ما سرپیچی می کنند .

اندیشمندی می گوید : ذهن انسان چون اسب لگام گسیخته ایست که به هر جایی می رود غیر از جایی که شما می خواهید .

 اگر بیداری ،اسب « نـــــَفــــَسَــــــت » را مهار کن .


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/11/28 توسط نسرین
درباره وبلاگ

نسرین
شاد..پر از انرژی..عاشق معماری..ورزش..روانشناسی..و بورس.. البته می دونم هیچکدوم به هم ربطی نداره..ولی به نظر من باید همه چیزو تجربه کرد..ما همیشه وقت کافی داریم..به شرط آنکه هم بخواهیم هم درست ازآن استفاده کنیم..
bahar 20

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس